zaterdag 27 januari 2007

weer IKEA

Ik heb vandaag eindelijk een vervangende simkaart ontvangen. Deze werkt gelukkig wel maar vreemd genoeg moest ik eerst nog een (derde) keer door de procedure om de simlock te verwijderen voordat hij geaccepteerd werd.

Vanmiddag ben ik weer naar IKEA geweest om een aantal dingen te reserveren die ik volgende week op wil halen. Bezorgen duurt 4 of 5 weken zeggen ze :-(, dus hopelijk kan ik een auto regelen/huren/lenen en iemand die wil helpen om de bank omhoog te dragen. Heeft er toevallig iemand zin in een weekendje Zurich? ;-)

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hmmm ik vind het een belabberde Ikea daar in Zurich...
Ik wil eigenlijk een foto posten maar ik geloof niet dat dat kan. Dus, David, ik stuur m zo naar je gmail account!
Trouwens.... het leuke van veel keus in banken/ bedden/ tafels etc. is dat je er een kunt uitzoeken die lekker zit/ ligt èn die mooi of leuk staat in je nieuwe huis! En dan kun je alle bijpassend kopen enzo!!! Met een plant en een poster en een vaas erbij is het dan helemaal af. Dus daar moet je nog maar even je in verdiepen ;-)
Nou, de groetjes en veel plezier met het inrichten van je nieuwe huisje!

Jasper zei

typisch een vrouw die dat zegt. Ze moeten gewoon precies de spullen hebben die je nodig hebt en niet al dat andere zooi. Daar was je toch niet naar op zoek ;}

ennyweigh,ik heb best wel zin in een weekendje Zurich, maar dat zit er voorlopig niet in. Je zou toch niks an me hebben want ik doe niet aan sjouwen.