zaterdag 6 januari 2007

Echt Internet!

Eindelijk kan ik ook inloggen op het wireless netwerk van mijn apartement. Het lukte net nog niet onder Linux maar dat zal ik zo nog eens proberen als ik mijn nodig portie internet binnen heb gekregen of gek wordt van Windows, whichever comes first.

Donderdag kwam ik even over vijven aan op het vliegveld van Zurich met wat vertraging doordat we niet gelijk op konden stijgen omdat het zo hard woei. Ik ben door Anita van Crown Relocation van het vliegveld gehaald en naar mijn kleine apartementje gebracht. Na een lekkere warme douche heb ik een paar boodschappen gedaan en op de terug weg ontdekte ik een fietsenwinkel bij me om de hoek. Daar heb ik gisteren een mooi nieuwe fiets gekocht met 24 versnellingen (het is hier niet zo plat als in Nederland), vering in de zadelpen en in de voorvork en een dinamo ingebouwd in de naaf. Het achterlicht brand zelfs nog een tijd als je stilstaat! Hopen dat ie niet gestolen wordt.


Vandaag heb ik met Anita een apartement bekeken. Het is gebouwd in 1614 en heel schattig. Volgende week gaan we nog meer apartementen bekijken.

Maandag moet ik om 10:30 bij Google zijn. Ik heb ook een mentor van Google toegewezen gekregen: Bram Moolenaar (van vim!).

2 opmerkingen:

Jasper zei

Allemaal berichten maar nog geen enkele comment. Wat kan ik zeggen... oh ja!

First Post!

mvg,
Jasper

David zei

Ik vroeg me al af waar de comments bleven... bedankt :-).