donderdag 1 februari 2007

sleutels!

Vandaag heb ik de sleutels van mijn nieuwe appartement gekregen. 5 stuks, allemaal hetzelfde :). Het appartement is op de Friesenbergstrasse 82 maar het pijlte op de map klopt niet helemaal (moet meer naar zuid-west). Ik zal eens kijken of ik daar wat aan kan doen ;-). (Edit: Bij nader inzien lijkt het pijltje toch wel goed te staan...) Het is een erg mooi appartement en helemaal nieuw. Ik wilde vanavond wat foto's maken maar het was helaas te donker. Er is alleen nog maar licht in de badkamer en in de keuken.

Straks zit ik in een leeg huis. Nouja, ik haal zaterdag (ik ga met een collega naar Ikea) een bed, een bank, een tafel en een paar stoelen, maar ik heb natuurlijk veel meer nodig waarvan ik een groot deel nog niet eens heb bedacht. Maar dat ga ik wel merken. Hieke, als jij het zo leuk vindt om een nieuw huis in te richt, heb je geen zin om mijn huis in te komen richten?

Ik heb ook nog geen internet (al wel aangevraagd :D), dus dat wordt een tijdje zonder. Het lukte vanavond in ieder geval niet om een open netwerk in de buurt te vinden om naar te verbinden.

1 opmerking:

Unknown zei

Ha, en mij lukt het nog niet eens om mijn nieuwe extra kamertje van nog geen 2mx3m op te knappen en in te richten :-) Maar cool dat je een nieuw huis hebt.