maandag 15 januari 2007

<iets>

Gisteren heb ik lekker de hele dag zitten nerden: TopCoder forums lezen, nieuwe computer configureren, chatten, eigenlijk een gewone zondag zoals ik die gewend ben :-).

Vandaag is het een stuk kouder dan gisteren. 's Ochtends hadden we weer meer introductie praatjes. 's Middags heb ik een beetje gelezen over het project waar ik bij hoor en waren er ook twee meetings over het project. Het is me nu iets duidelijker waar ik precies aan moet gaan werken. Het heeft iets met maken met <iets> dat nodig is voor <iets anders> en daarvoor moet ik dan eerst <nog iets anders> maken :-P.

Vanavond nog even snel een appartementje gezien. Erg klein maar wel goed ingedeeld en praktisch naast Google (Freigutstrasse 8 en Google zit op 12).

2 opmerkingen:

Unknown zei

Zeer interesante baan heb je. Als ik het dus goed begrijp doe je <iets> om <iets> met <iets> als einddoel. Ik wens je daar veel <iets> mee, en hoop op een succesvolle <iets>. Mocht ik <iets> verkeerd begrepen hebben dan hoor ik graag <iets>.

;}

mvg,
Jasper

David zei

Volgens mij heb je het helemaal begrepen :D.