woensdag 10 januari 2007

iPhone

Hoera! Apple introduceert de iPhone :-). Maar hij komt pas uit in juni, en in Europa zelfs pas eind 2007. Moet ik dan zo lang wachten met het kopen van een nieuwe telefoon?

Hier zijn trouwens wat belangrijke lokaties, geen idee of je er wat aan hebt ;-):
- mijn tijdelijke appartement
- het kantoor
- de supermarkt (migros)
- de fietsenwinkel
- de bank
- het eerste appartement dat ik bekeken heb

Verder heb ik vandaag nog wat formulieren ingevuld (voor social security enzo), wat presentaties gezien en rondgekeken op het intranet. De hoeveelheid nieuwe informatie is nog steeds overweldigend en dat schijnt nog wel een paar weken zo te blijven. Ik kreeg trouwens ook een email van een andere topcoder bij google met informatie over andere topcoders en een mailing list voor topcoders. Ik heb me gelijk maar even aangemeld :-).

2 opmerkingen:

Jasper zei

Ik zou zeggen geniet van je rust zo lang je kan. Ik ben sinds maandag gedetacheerd aan ilocal (www.ilocal.nl), en ze hebben besloten dat ik wel een kritieke onderdeel van de applicatie voor 1 februarie kan maken. Ach, het is eigenlijk wel leuk dat ze die vertrouwen in me hebben, maar het is wel ff wat zwaarder op mijn schouders.

Ik probeer maar te blijven commenten, in de hoop dat er nog iemand meedoet. Zijn al je vrienden je nu al vergeten of durven ze zich niet in openbaar te uiten?

mvg
Jasper

David zei

Welke rust? Ik hoop eigenlijk dat die nog komt ;-). Een aantal spreek ik wel via IM dus ik denk dat ze niet durven.