zaterdag 20 januari 2007

IKEA

Ik ben vandaag bij IKEA geweest om eens rond te kijken voor als ik straks ga verhuizen. Maar ze hebben daar veel te veel keus. Wat moet ik hebben? Als ze nou gewoon een soort bed, een soort bank, een soort tafel en verder alleen spullen die ik nodig heb zouden hebben zou het een stuk makkelijker zijn.

Op de terugweg raakte ik nogal verdwaald. Gelukkig had ik op de heenweg een stratenboekje gekocht maar de straten waar ik doorheen wilde bleken steeds alleen autobanen te zijn. Onderweg ontdekte ik ook nog dat mijn achterligt het niet meer deed. Ik had de fietsmaker gisteren nog naar mijn voorlicht laten kijken omdat uitging tijdens het remmen en waarschijnlijk had hij een of ander stekkertje verkeerd terug gedaan. Geluk was hij er net nog want hij blijkt een paar weken op vakantie te gaan.

1 opmerking:

blatest zei

Nou vooruit, ik comment ook een keertje. Al was het maar omdat ik benieuwd was of blogspot ook mijn naam kent (ja dus).

Verder is het natuurlijk wat overkill om te commenten op ikea als we net de A van de stichwortverzeichnis hebben doorgenomen in de talk :-)

groetjes!