maandag 1 januari 2007

feestjes

Zaterdag was het feestje dat Stef speciaal voor mijn afscheid had georganiseerd. 's Middags had Stef een magic toernooitje geregeld. Het was een soort draften maar het verdelen van de kaarten was gebaaseerd op de kaart Fact or Fiction. Erg leuk, maar we zijn wel vroeger gestopt omdat er ook al ander mensen kwam en we het wel genoeg vonden. Na het eten van allemaal lekkere dingen was er een programmeer wedstrijd: Team David tegen team de rest, waarbij ik het voordeel had dat ik een computer mocht gebruiken. En het was nog spannend ook! Alsof het vele malen geplaytest was om het in balans te krijgen, behalve dat ik aan een onderdeel niet ben toegekomen. Ook heb ik nog allemaal cadeautjes gekregen (dankjulliewel, maar waar laat ik het allemaal?) waarvan het meest originele/bijzondere toch wel een "wie is het" spel was met foto's van de aanwezigen. Daarna was het ook nog heel gezellig en is het uiteindelijk best laat geworden. Als ik me goed herinner was ik om 6:30 thuis.

Gisteren was het oud-en-nieuw feestje van Jeroen en Sander. Ook erg leuk en het was wel lekker rustig om weer niet het middelpunt van de aandacht te zijn :-).

Bedankt allemaal!

Geen opmerkingen: