dinsdag 16 januari 2007

spelletjesavond

Ik ontdekte vandaag dat een groepje Googlers, sinds vorige week, van dinsdagavond een spelletjesavond heeft gemaakt. Daar heb ik me dus maar bij aangesloten :-). Ik heb vanavond ook ontdekt dat de lunch bij Google beter is dan het avondeten. Het avondeten wordt namelijk besteld en gebracht terwijl de lunch helemaal bij Google geregeld is. Hopelijk, als we nog wat verder groeien, krijgen wij ook onze eigen chef-kok voor 's avonds. Net als bij het hoofdkantoor in Mountain View.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Aad en ik waren gisteren nog op zoek naar iemand om spelletjes mee te spelen. Iedereen bleek echter niet te kunnen. Ik had nog geopperd om jou te bellen maar daar hebben we vanaf gezien. Maar goed ook, want nu blijkt dat jij ook iets anders te doen had. Zo snel hoor je je niet in te burgeren!

Toch leuk voor je dat ze ook in Zwitserland spelletjes spelen. Wat doen ze daar eigenlijk? Magic? Catan? Cow Tipping[1]? Jodelen?


mvg,
Jasper


[1] slapende koeien omduwen. Ik gebruik de amerikaanse term bij gebrek aan (kennis van) een nederlandse

David zei

Volgens mij heet dat blufpoker wat we deden. Dat spel waar je met 3 dubbelstenen gooit en steeds een hoger getal door moet geven. Aan een andere tafel werd Puerto Rico gespeeld. Er stond nog een aantal spelletjes maar ik ben vergeten welke.