zaterdag 24 februari 2007

nog steeds warm

Ik heb van de week toch maar besloten om in het Duits een email te schrijven aan de verhuurder om te melden dat ik de verwarming niet uit kan zetten. Naar aanleiding daarvan hebben ze gebeld om te vragen of mijn appartement in mocht om iets met de verwarming te doen. En als ik het goed begrepen heb wilden ze ook graag de radiator in de badkamer verplaatsen. Ik weet niet precies waarom maar het heeft vast iets te maken met het feit dat de buren graag een eigen wasmachine wilden gebruiken (er is ook een algemene wasmachine in het gebouw) maar dat deze niet in de badkamer paste vanwege de radiator. Hoe dan ook, ze zijn van de week langsgeweest, maar het is nog steeds warm en ik heb nu bovendien een gat in de muur van mijn badkamer. Maar de radiator is niet verplaatst. Hopelijk waren ze nog niet klaar maar ik heb voor de zekerheid maar weer gemaild.

Vandaag heb ik met Robert en Johan (collegae), spelletjes gespeeld bij Robert thuis. We hebben Carcassonne (de jagers en vissers versie) en Pueblo gespeeld en volgens mij nog iets maar dat kan ik me even niet herinneren. Robert woont toevallig bij mij om de hoek. Ik had hem ook al een paar keer gezien onderweg van de supermarkt naar huis. Vanavond hebben we met nog wat meer googlers gegeten bij Nooba.

Geen opmerkingen: