woensdag 7 februari 2007

internet :D

Gisteravond vond ik een briefje in de brievenbus dat ik een pakje kon afhalen. Dat heb ik vanmorgen gedaan is zoals verwacht was het de kabelmodem. Die heb ik vanavond ingeplugd en er kwam zowaar internet uit! Ik had alleen nog niet echt tijd om het te gebruiken. Ik ben vanavond eerst met de verkeerde poot van mijn tafel naar Ikea gefietst. Daar hebben ze het gat wat groter gemaakt zodat de bout wel in de goede richting erin kon. Toen weer naar huis gefiets en onderweg nog even verdwaald (ik dacht dat ik ergens kon afsnijden...). Thuis mijn tafel in elkaar gezet, gekookt, gegeten en mijn eerste stoel eindelijk afgemaakt. En nu heb ik eindelijk tijd voor internet. Maar eigenlijk is het ook bedtijd... nouja.

1 opmerking:

Unknown zei

Gefeliciteerd met je internetverbinding! :)