maandag 5 februari 2007

verhuisd

Ik heb nu geen internet thuis dus ik post even snel vanaf mijn werk. Zaterdag middag heb ik met een collega de ikea leeggekocht. Met een gehuurd busje zijn we eerst, via de file, naar mijn huis gereden om spullen uit te laden en daarna naar zijn huis. Omdat we door de file niet zo veel tijd meer hadden hebben we snel alles in de fietsenruimte beneden gezet. Het meeste heb ik van het weekend naar boven gedragen maar de bank staat nog beneden. Die gaan we hopelijk zometeen samen met een derde collega naar boven sjouwen.

Zaterdag avond heb ik eerst nog even snel een TopCoder wedstrijd gedaan. Ik kan wel merken dat ik geen tijd heb om te oefenen. Ik sta nu nog 1 punt in het rood. Daarna heb ik mijn tassen ingepakt en ben ik twee keer naar mijn nieuwe huis gefietst om mijn spullen te verhuizen. Toen heb ik de meeste spullen naar boven gedragen. Om een uur of 2 had ik eindelijk mijn avondeten en daarna lekker geslapen op mijn nieuwe matras.

Gisteren ben ik begonnen met een stoel in elkaar te zetten. Maar de gebruiksaanwijzing zei dat je hem omgekeerd op een tafel moest zetten om de zitten vast te schroeven. Toen ben ik dus maar de tafel in elkaar gaan zetten. Helaas klopt een gat in een van de poten niet dus de tafel heeft maar 3 poten (en staan nog ondersteboven midden in de kamer). Gelukkig ging mijn bed wel goed. Vanacht heb ik dus voor het eerst in mijn zelfgemaakte bed geslapen :-).

Ik heb foto's gemaakt maar nog even geen tijd om ze te posten. Hopelijk binnenkort.

1 opmerking:

Greg van Riel zei

Hello David,

It's Greg here from Canada. How very exciting to hear about your new job and everything! I hope you settle in at the job soon. I know what it's like to start a new job in a new country where you not only have to get settled at work but also get your personal life settled. When we moved to LA I had to do all that and I didn't even have any credit in the US which made it a challenge.

CONGRATULATIONS from all of us here. Michael remembers playing ball with you in Amsterdam last year.

All the best,

Greg

PS: It comforts me to read that a smart guy like you also has trouble assembling Ikea stuff!