maandag 5 maart 2007

visite

Dit weekend zijn Rien en Marianne (vader en 'stiefmoeder') langs geweest. Ze zouden vrijdagavond tussen 7 en 8 ongeveer aankomen maar om kwart over vier werd ik gebeld dat ze er over een uur zouden zijn. Omdat ik nog bezig was tot 6 uur heb ik maar gezegd dat ze Zurich vast moesten gaan bekijken, ik geloof dat ze het niet erg vonden :-). Toen ik thuis kwam hebben we eerst de auto uitgeladen. Daarna heb ik het huis laten zien en wat eten gemaakt.

Zaterdag hebben we de andere Ikea van Zurich leeggekocht. Mijn huis is een heel stuk opgeknapt, foto's volgen nog. Zondag was het opeens heel mooi weer, het leek wel zomer. We hebben de hele dag door de binnenstad gelopen. Vandaag zijn Rien en Marianne bij Google langs geweest. Ik heb ze laten zien waar ik werk en meegenomen naar de lunch. Vooral Marianne was volgens mij wel onder de indruk van het eten :-).

Ze hadden ook nog wat spelletjes (Ricochet Robots en St. Petersburg) meegenomen. Dus die kan ik morgen mooi meenemen naar de spelletjesavond.

Geen opmerkingen: