maandag 26 maart 2007

weer terug

Zo dat was weer een superweek. We hebben zo'n beetje alle soorten weer gehad (warm, koud, zon, mist sneeuw) maar meestal was het toch wel goed genoeg om lekker te skien. Maar op 3000m hoogte moest je wel zorgen dat je gezicht goed zat ingepakt om het niet te laten bevriezen. Door wat onhandige overstaps duurde de terugreis bijna 3 uur langer dan de heenreis en was ook erg vermoeiend na zo'n actieve week.

Toen ik vanmorgen op mijn werk kwam lag een een fietshelm op mijn bureau, cadeautje aan de medewerkers ter gelegenheid van alternative transportation day. Daarna hoorde ik dat alle full time medewerkers die dat willen zelfs een Google fiets kunnen krijgen! Jammer genoeg heb ik al een (betere) fiets want een fiets met Google logo is natuurlijk wel stoer. Je kunt ook een vouwfiets kiezen maar ik denk niet dat ik die zou gebruiken en om hem alleen te nemen omdat het kan is ook weer zo iets.

4 opmerkingen:

blatest zei

Ha, je omschrijving matcht met de mijne die ik vandaag op mijn werk heb gegeven aan iedereen :-) Was inderdaad super en lekker afwisselend!

En wat moet ik bieden voor een google-vouwfiets ;-) ??

David zei

Je CV, en zorgen dat je op tijd aangenomen wordt :-).

Pim zei

interessant ;)

Unknown zei

Het is maar goed dat je geemigreerd bent, want je bent duidelijk een nep-hollander. Ik geloof dat die fiets gratis was. Al was je nou totaal verlamd zou je als rasechte hollander er minimaal 2 moeten nemen. Of je hem dan aan Govert verkoopt voor 10 keer de marktwaarde moet je dan zelf beslissen.