donderdag 12 april 2007

"service"

Gisteren (woensdag) heb ik om 13:30 het vliegtuig naar Newark, New Jersey genomen. Na 8.5 uur vliegen en 2 uur op het vliegveld rondhangen ging ik verder met het vliegtuig richting San Francisco. Om 21:30 lokale tijd kwam ik daar aan. Nadat ik mijn bagage had opgehaald, geld gepint en een treinkaartje gekocht, bleek ik net de trein naar Mountain View gemist te hebben. De volgende trein zo 2 uur later gaan maar gelukkig had een aardige mevrouw ook de trein gemist. Ze had haar vriend gebeld om haar op te halen en bood mij aan dat ik mee kon rijden. Uiteindelijk was ik om middernacht (9:00 Nederlandse tijd) in het hotel.

Hoewel ik erg moe was werd ik ongeveer ieder uur wakker. Om 5:00 besloot ik maar te gaan douchen maar daarna heb ik nog een tijd wel goed geslapen. Totdat om 8:00 opeens de schoonmakers heel hard op de deur begonnen te kloppen en te schreeuwen om te vragen of ik "service" wilde.

Vandaag op kantoor geweest. Groot en veel mensen! Maar nu ga ik maar weer slapen want mijn jet-lag is nog niet over.

Geen opmerkingen: