maandag 9 juli 2007

zeilen

We zijn intussen (alweer een tijdje terug) met kantoor naar Shrek 3 geweest. Erg leuk! Maar ik zal niet spoileren. Het weekend daarna was er een Google picknick maar daar ben ik helaas niet heen geweest omdat ik ziek was.

De afgelopen week was ik in Nederland om te zeilen in Friesland. Het heeft veel geregend maar 's middags ging gelukkig meestal de zon schijnen. De truc was dus om lang genoeg in bed (droog onder de dektent) te blijven :-). De weekends was ik in Amsterdam. Gisteravond heb ik de trein terug genomen om van morgen om 8:22 weer aan te komen in Zurich. Ook wel weer leuk om weer aan het werk te zijn. Over 4 weken kom ik weer die kant op.

2 opmerkingen:

Unknown zei

En natuurlijk de verjaardag van Karin. 't Was gezellig, tot de volgende keer :)

David zei

De verjaardag van Karin was inderdaad ook erg leuk!