zondag 6 mei 2007

jet lag

Tijdje niet geblogd, sowieso niet zo veel geinternet de laatste tijd. Na het werk vooral spelletjes gespeeld of TV gekeken. Het was in ieder geval erg gezellig met m'n nieuwe Indiase vrienden. Ben vandaag weer teruggekomen in Zurich.

Ik had van de week het plan om iedere dag iets vroeger op te staan om alvast wat jet lag weg te werken. Ik was tot 6 uur gekomen maar daarna is het weer mislukt. Vrijdag avond zijn we naar de film geweest (Spider Man 3) en daarna nog spelletjes gespeeld. Omdat mijn taxi om 6 uur zou komen en het intussen al 3 uur was had ik maar besloten om niet meer te slapen. Vervolgens heb ik wel op beide vluchten (San Francisco - Newark en Newark - Zurich) geslapen. Mijn dag-nacht-ritme is in ieder geval goed in war nu. Ik ben benieuwd wat het doet voor mijn jet lag.

In de tussentijd is ook mijn werkplek verhuisd naar een ander gebouw. Ben wel benieuwd hoe het geworden is.

1 opmerking:

Unknown zei

Welkom thuis in... Europa!